zaterdag, november 20, 2010

Gouwe Ouwe 3 van Karen's Doodles.




Vandaag weer zaterdag en tijd voor een leuke "Gouwe Ouwe" van Karen's Doodles. Ik heb deze keer voor Rosie gekozen. Dit is echt een favoriet van mij! Ik had nog een klein cadeautje nodig en daarom heb ik dit doosje gemaakt waar een doosje after eight chocolaatjes in past. Oooh en wat is de scor-pal dan toch reuze handig!
Het jurkje van Rosie heb ik met papierpiercing gedaan, dat geeft altijd een heel leuk effect.
Voor leuke digi's van Karen's Doodles kun je hier terecht en wil je zien welke leuke "oudjes"er nog meer zijn.......... neem dan maar een kijkje op het blog van het DT.
Dan wens ik jullie allemaal een heel fijn weekend!

digi: Rosie Dance
tekst: Polly craft??
papier: Linnen Closet van DCWV
randpons: Fiskars
vlinder: Martha Stewart pons
patronn doosje: Kitty Franken.

15 opmerkingen:

  1. Een flitsend doosje is dit weer geworden. Heel erg leuk gedaan.
    fijn weekend,
    groeten Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk doosje, Greet! Mooie kleuren!!
    Ja handig zo'n scor pal, ik moet er ook eens meer mee gaan doen.....
    Fijn weekend, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat doosjes is zeker prachtig! Wat heb je er mooi papier voor gebruikt! Ik vind de scorpal ook een erg handig ding!

    Fijn weekend, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig Greet. Leuk dat jurkje van rosie. Fijn weekend gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een leuk cadeautje! Je hebt het weer top gemaakt! Heel erg mooi! Fijn weekend!Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk doosje en de paperpiercing is erg mooi, net als het papier.
    En Rosie is ook één van mijn favorieten :-)
    Prettig weekend!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. helemaal te gek hoor
    wij zijn erg goed op dreef met onze oudjes,
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind dit zo'n geweldig doosje Greet!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuk doosje! Geweldig leuk stempeltje, die Rosie ook!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super doosje heb je gemaakt Greet en hij is prachtig op kleur!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig, Greet, de kleuren vind ik geweldig!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. goh wat mooi zeg en tja dan is inderdaad de scorepal heeeeel makelijk he??
    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kom maar op met die oudjes als je daarmee zulke leuke projecten maakt!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zoo leuk he die doosjes!!!!Erg mooi hoor, jammer dat je ze altijd gaat weggeven he?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuk cadeautje! De afbeelding is echt heel erg lief!!

    Leonie xx

    BeantwoordenVerwijderen