donderdag, november 11, 2010

Congrats to You.



Een verjaardagskaart gemaakt met dit schattige magnoliaatje. Ze lag al een poosje te wachten om ingekleurd te worden en nu had ik er tijd voor. Soms heb je wel eens, dat als je er mee bezig bent je er helemaal blij van wordt en dat had ik bij deze kaart. Het papier, Linnen Closet is ook zo prachtig.......
De schets is van Create4fun en ik doe met deze kaart mee aan de challenge van deze week.

stempel: Magnolia
tekst: Daisy Bucket Design
papier: Linnen Closet van DCWV
kleurmedium: Derwent Coloursoft potloden


15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart,heel mooi ingekleurd.
    Leuke sketch.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De juiste kaart bij het juiste weer!!!
    Het is een prachtige kaart geworden! Super mooi papier en mooi ingekleurd!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dit is wel een toepasselijk kaartje voor vandaag!! Mooi kaartje Greet, zeker ook mooi papier. Succes met de challenge!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart!
    En inderdaad zeer toepasselijk. Hier waait het momenteel enorm.

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje!!! En ben ook meteen volger bij jou geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Greet, ben hier gekomen om te kijken, nadat je op mijn blog een reactie hebt gegeven bij de kaart in Sepia. Mijn dank daarvoor en ook leuk dat je volger bent geworden. Ik ga ook jouw blog volgen.
    groetjes
    Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een prachtige kaart. Wat een mooi papier he. Heel toepasselijk afdrukje heb je gebruikt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh die is leuk Greet. Ik vind dit zo'n leuke stempel. En hij past ook prima bij het weer op dit moment.

    Groeten,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi geworden Greet! Wens je heel veel succes met de challenge!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, die magnolia's zijn mooi he, vandaag zou zeker haar parapluutje zijn gaan vliegen.
    Jongens wat een weer.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, Greet!! En inderdaad wat een mooi papier. Over het weer van vandaag zal ik het maar niet meer hebben....
    Succes met de wedstrijd,
    groeten Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, grappig. Het weer is zo toepasselijk! Dat is het eerste wat ik dacht toen ik het Magnoliameisje zag.
    Leuke kaart en zo mooi ingekleurd. Waarmee kleur jij?

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh dit is echt een toppertje!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, prachtig gewooon weer Greet!
    En wat een geweldig leuk stempeltje...die ga ik gauw op mn verlanglijstje zetten hahaha...
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen