dinsdag, mei 01, 2012

Old Times


Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn zwager die jarig was. Ik ben aan de gang gegaan met de prachtig stans "Big Old Jalope"van Tim Holtz.   Deze zijn toch super om mee te werken.
Alle randen heb ik bewerkt met de papier distresser en daarna wat gekleurd met distress inkt ( Vintage Photo).
Op de label zit de prachtige stempel Keys van Kaiserkraft.
De opliggende delen van de auto heb ik bewerkt met embossing poeder. Het papier is van Bo Bunny en de ronde poststempel is van Marianne Design.
Bedankt voor het achterlaten van de super gezellige berichtjes, ik lees ze altijd met heel veel plezier!

Groetjes Greet

13 opmerkingen:

  1. hij is helemaal toppie ! geslaagd kaartje ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit een schitterende en stoere kaart!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat een onwijs stoere kaart heb je gemaakt! Echt schitterend!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Vintage uitstraling door alle gebruikte artikelen, heel mooi!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat heel erg moeilijk om met zo'n grote stans een kaart te maken, maar die van jou is echt gaaf!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende stoere mannenkaart Greet!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart,leuke stoere achtergrond en mooie kleuren!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie vintage kaart Greet! Super gemaakt met een hel leuke auto, die moet ik toch ook op mijn verlanglijst zetten het is zo toepasselijk voor mannenkaarten! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige mannenkaart Greet.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan, ik vind het stijltje leuk!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stoere mannenkaart Greet, leuke stans. Heb deze helaas niet in mijn bezit maar vind hem geweldig! Binnenkort jarig dus zet hem gewoon op mijn lijstje hahahahaaa. Prachtige afwerking en leuk gedaan met de tag erachter.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tijdens het bloghoppen kwam ik bij je terecht. Ik wil je uitnodigen mijn nieuwe blog een keer te bezoeken als je zin hebt. Het adres is www.noortje-design.blogspot.com en je kunt tot vanavond 21.00 uur een Trouvaille machine winnen ter waarde van € 129,00. Ik hoop je snel een keer te zien!

    Liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart voor je zwager!! Echt een stoere mannenkaart!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen