woensdag, augustus 17, 2011

Een klein berichtje.

Zo daar ben ik dan even na een heleboel dagen zonder laptop te hebben gezeten.Hij had er geen zin meer in! Ik heb nooit gedacht dat ik dat erg zou vinden maar ..... toch wel.
Deze middag wilde ik bij jullie blogs een berichtje achterlaten  maar bij het inloggen zegt blogger dat mijn account geen toegang tot die pagina geeft. Ik heb geen idee hoe dit kan en hoe ik het kan verhelpen.
Grrrrrrr ik word er niet goed van. Weet misschien iemand van jullie hoe ik dit kan oplossen??
Ik wacht jullie reacties wel af.
Sorry, nog even geen reacties van mij op jullie blogs maar ik bewonder alle mooie nieuwe creaties wel!

Groetjes Greet

6 opmerkingen:

  1. Hoi Greet, dat hebben wij ook hoor.
    Blogger is weer bezig geweest en nu krijg je deze pagina te zien. Gewoon even op HIER(staat in het rood) klikken en jezelf weer opnieuw aanmelden en het vinkje bij ingelogd blijven weg halen. Nu kan je weer een berichtje achter laten.Misschien ook voor jou een oplossing om bij je instellingen van berichten optie te kiezen voor pop-up venster.
    Kan iedereen bij jou ongehinderd een berichtje achter laten. Want bij jou moest ik ook eerst weer opnieuw inloggen.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig heeft Sieta je al kunnen adviseren want ik ben een oen op de pc en elke dag alleen maar opgelucht als alles naar behoren functioneert...wat zijn we toch ge/verwend met die dingen en een leven zonder is haast niet meer voor te stellen!
    Ik hoop dat je inmiddels weer uit de voeten kunt ????

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend als je geen kant op kunt en ook niet weet hoe je het moet oplossen,inmiddels ben je er weer heb ik gemerkt!
    Hopelijk doet hij nu niet meer raar.....

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Greet, gelukkig weet Sieta hoe het werkt, wij hebben er niet zo heel veel verstand van. Maar weet wel dat blogger vaak dwars ligt en niet goed werkt;( Hoop dat het gauw opgelost is. Succes ermee.
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben blij te lezen dat meer er last van hebben ben ook zoooooo handig er mee. Dankje voor jullie hulp. Gr Gea Bogema

    BeantwoordenVerwijderen