vrijdag, januari 27, 2012

Girls Night Out!


Deze kaart heb ik ook gemaakt om mijn voorraad een beetje aan te vullen .
En ik heb weer het prachtig Maja design papier gebruikt en de mooie klok van Tim Holtz.
De bloemen zijn gemaakt met een stans  van Crealies. Op de bloem en de vleugels heb ik wat stickles gedaan.
Ik wens jullie alvast een fijn, en ik hoop een beetje droog, weekend toe.
Bedankt voor het langskomen en voor het achterlaten van een berichtje!
Ik ben er altijd heel erg blij mee!

Groetjes Greet

19 opmerkingen:

  1. Hallo Greet,
    Jeeeeetje.....wat heb ik weer vele PRACHTIGE kaarten gemist met al die HEERLIJKE Magnolia's en dat MOOIE papier in mijn favoriete kleuren ☺☺☺
    Jij ook alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi geheel, alles match zo mooi bij elkaar!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent al weer lekker bezig!! Mooie kaart en perfecte kleuren..
    Een lekker weekend met veel freubelplezier!
    groeten Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaart Greet!
    Vandaag is het heerlijk weer met een stralend zonnetje dus dat hebben we dan al vast en de rest.......Koning Winter is in aantocht, BRRRR!!!!

    Goed weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg mooi kaartje,prachtig papier en mooie kleuren!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief en leuk kaartje Greet en weer met dat geweldig mooie papier hahhahaa.

    Liefs en fijn weekend,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het en blijft het toch mooi papier, en die klok GAAF. Een heel mooi kaartje!

    Fijn weekend,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Net als de vorige in deze sfeer is dit ook weer een prachtige kaart, Greet!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje. Mooi hé dat papier. Leuk de klok van Tim Holtz. Staat op mijn verlanglijstje.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje ziet er geweldig uit, mooi papier en de klok, hij blijft leuk om te verwerken op een kaart.
    Fijn weekend en groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi, lief kaartje!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig mooi kaartje! Fijn weekend!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kaartje, Greet!! Je hebt prachtig papier gebruikt en mooi details!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie vrolijke kaart! Mooie kleuren en de klok past er heel mooi bij! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi wat een snoepie, zo mooi he die clock.
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart, prachtig papier en de klok doet het er ook goed op. Helemaal geslaagd!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke meiden kaart! Echt passend bij Marit en haar vriendinnen!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat is dit een superleuke kaart Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Greet,
    wat een vrolijke kaart! En erg mooie kleuren heb je ervoor gebruikt.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen