dinsdag, mei 10, 2011

Uitdaging 62 van Karen's Doodles.

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe uitdaging van Karen's Doodles en deze keer willen we graag meer dan 1 stempel op je kaart of project zien. Het DT heeft voor deze uitdaging weer prachtige kaarten gemaakt en die kun je op ons blog bewonderen.
Van mij deze keer geen kaart want ik heb het deze week erg druk met de opening van de showroom in het bedrijf van mijn man. Deze  showroom gaat zaterdag  voor het eerst open en dan is er ook  een open huis.
Dan zijn er best nog veel klusjes de laatste dagen en moet je andere dingen wel eens even laten liggen.
Zaterdag ben ik er wel met een Gouwe Ouwe van Karen's Doodles.
Heel veel plezier met deze uitdaging.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Greet,

    Heel veel succes met de opening aanstaande zaterdag!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey Greet, heel veel succes met de laatste loodjes en veel succes met de opening zaterdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De challenge klinkt leuk maar haalt het natuurlijk niet bij jullie eigen uitdaging en opening aanstaande zaterdag, heel veel succes!

    groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja,op het laatst moet er altijd nog van alles gebeuren,veel succes zaterdag!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat de showroom geopend wordt! Dat zal een groot feest worden! Alvast Hartelijk Gefeliciteerd! Hoop dat het een goede verkoopdag wordt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk gaan andere dingen voor, ik wens julie enorm veel succes!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Greet, altijd als ik jou kaarten bewonder moet ik altijd glimmlachen ik vind jou stempels altijd zo komisch. Echt leuk.
    Ik kijk geregeld op je blog maar het ontbreekt altijd aan tijd om bij iedereen een reactie te plaatsen. Veel succes met de opening, hoop dat het een drukke en gezellige dag mag worden.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel succes met de opening van jullie nieuwe zaak !
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Greet,
    wat heb je weer een leuke dingen op je blog staan. Het komt er hier niet iedere x van om te bloggen, heb er gewoon geen zin in!
    Als onze oudste naar bed gaat, is het bijna tijd om ook naar bed te gaan, haha! Nee, gekheid, maar het weer is ook zo heerlijk, dus heb er gewoon minder zin in. Wie weet komt het weer!
    Succes met knutselen.....
    Fijn weekend!!
    Gr Marleen

    BeantwoordenVerwijderen