dinsdag, december 14, 2010

Uitdaging 41 van Karen's Doodles..

Vandaag weer een nieuwe leuke uitdaging van Karen's Doodles. Kies uit de volgende kleuren rood, bruin, creme, roze, blauw en groen. Je favoriete kleur zit er vast bij!  Maak hiermee een kaart of iets anders leuks. Er moet  natuurlijk wel een dige van Karen's Doodles opzitten en die vind je hier.
Als je inspiratie nodig hebt neem dan eens een kijkje op het blog van het DT.

Zelf heb ik helaas geen kaart kunnen maken. Ik heb vorige week de hele week zonder mijn laptop gezeten en ooooooooo wat zijn we toch afhankelijk van onze computer. Mijn digi's stonden er ook op , dus je begrijpt.......... geen kaart.
Ik wens jullie heel veel plezier met deze uitdaging en ben benieuwd naar jullie creaties.

4 opmerkingen:

  1. O bah, wat naar van je computer, ben je nou je digi's kwijt??? Ik hoop van niet, ik weet dat vaak nog veel kan worden teruggevonden. Succes ermee.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gedoe zeg zonder computer, moet er niet aan denken! Genieten we toch volgende week weer van een mooi kaartje van jou!?
    Liefs,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. `Hè vervelend! Hoop dat het probleem snel opgelost wordt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh,wat jammer Greet,dat vind ik ook het lastige van een computer,ben als de dood om mijn bestanden kwijt te raken,heb enige tijd terug alles op een externe schijf gezet.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen