dinsdag, augustus 03, 2010

Nieuwe uitdaging van Karens Doodles.

Vandaag heb ik heel erg leuk nieuws! Ik heb een plekje gekregen in het DT team van Karens Doodles. Ik vind het een hele eer en heb er erg veel zin in.
Vandaag start uitdaging nr. 22 en is er een hele fijne schets om mee te werken. De schets is gemaakt door Christa.
Neem eens een kijkje op ons blog omt te zien wat voor mooie kaarten het DT heeft gemaakt.



Dit is mijn bijdrage voor deze week.
Ik vind deze digi stamp een schatje. Neem voor leuke stempels eens een kijkje in de webshop van Karens Doodles.
Veel plezier met deze uitdaging.

stempel: Ice Cream van karens doodles.

papier en tekst: Lucy Bird van Imaginisce.


18 opmerkingen:

  1. Ha Greet,
    Gefeliciteerd hoor!! Wat leuk dat je een plekjes hebt gekregen in het DT team va Karens Doodles!! Ik kijk uit naar je mooie creaties, want dit is ook weer een toppie!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart Greet
    En heel hartelijk welkom in het DT team!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Greet dat je ons team komt versterken!!
    Je kaartje is prachtig geworden!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee, dat is leuk zeg! Gefeliciteerd Greet!:)
    Je kaart is een schatje met die stempel, de bloemetjes en het leuke labeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, Greet dit is echt een cutie! helemaal super!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Greet, Gefeliciteerd, super gaaf!!
    Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi greet welkom in ons team
    super kaartje.
    leuk dat we nu een gezicht er bij hebben.
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Greet, Gefeliciteerd met je DT. Je kaart is heel mooi gemaakt. Ik wilde eens op de blog gaan kijken maar toen raakte mijn computer vast, ik probeer het later nog wel eens.
    Succes verder !
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Wat superleuk dat je in het DT zit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd,en wat een mooi vrolijk kaartje.
    Alles past bij elkaar.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Greet dit is echt super! Daar droomt iedereen van! Hardstikke leuk! Prachtige kaart! Gefeliciteerd groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, Greet, dat is leuk om jou te zien op het blog van KD NL!!! Gefeliciteerd met je plaats in het DT! En je kaartje is super leuk!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje, van die lekkere girlygirly papiertjes en leuke tekst! Prima binnenkomer ;)

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fantastisch nieuws Greet en een hele mooie kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeker een cutie Greet! Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt hoor. Gefeliciteerd met je DT-schap, veel succes!! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaartje Greet!
    Mooie kleuren heb je gebruikt;)
    En hartelijk welkom bij ons DT Team:)

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Greet!

    Wat leuk dat je volger van mijn blog bent geworden, ik heb net je blog bekeken en je maakt superleuke dingen! Ben gelijk ook volger bij jou geworden (nu heb je 50 volgers, wow!). Wat ontzettend leuk dat je het Karin Doodles designteam mag versterken, veel succes en plezier daarmee!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen