zaterdag, april 03, 2010

Een award!



Van Nicolet heb ik deze award gekregen. Wat een verrassing! Dank je wel.

vertel 10 dingen over jezelf:

ik woon in flevoland.

ik maak graag kaarten met stempels en mooi papier.

ik lees ook graag.

Ik volg graag een leuke workshop.

ik vind het erg leuk om jullie blogs te bezoeken.

geniet van mooi papier!

Ga graag een dagje naar de dappermarkt of albert cuyp markt.

ik vermaak me prima in een hobby of scrapwinkel.

Ben erg blij met mijn mooie hobbyspullen en hobbykamer!

Ik ga graag naar een zonnig land op vakantie.

Ik geef de award door aan:

Marion, Jolanda, Yvonne, Sandra, Renata, Myriam, en Nonna.

4 opmerkingen:

  1. Ooh wat super dat is leuk! Gefeliciteerd en bedankt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dank je wel, eens kijken hoe dat nu weer werkt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Greet, van harte gefeliciteerd met je mooie Award,
    vind het super lief dat je hem ook aan mij heb gegeven:)
    en ik wens jou en allen die je lief is hele fijne paasdagen:)
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar heb ik dit nou weer aan te danken???? Heel erg leuk!! Heb ik nog nooit eerder gehad!
    Jij ook gefeliciteerd en nog een hele fijne 2e Paasdagen.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen